hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.01.11. 21:55 hajnalicsillag

mi lesz velem?

Kezdek lassan felnőni, alakul az életem. Idén túl az első hét iskolán. Végülis nem is volt olyan szörnyű, volt, hogy elmaradtak órák, hamar elment. Aprópó, a héten megkaptuk a tablóképeket. Na jó nézd meg ha érdekel, de szerintem nem lett a legjobb. Mű, meg egyébként se szeretem ha fényképeznek, ez látszik is. Közgáz tanárnak tetszett, azt mondta, hogy olyan szerényen mosolygok rajta, amilyen szerény ember vagyok. Pár osztálytárssal cserlétünk is képet, ahogy ez lenni szokott. Aztán egyik nap még jót szórakoztunk tesi órán. Mivel az osztály egyik fele dogát írt, és egyébként is vannak állandó felmentettek, így floorballoztunk ismét. Azt hiszem mondtam már korábban, hogy szeretem ezt a játékot. Hát most is kiélvezhettük a játékszenvedélyünket. A jól összeválogatott csapatunk 15-2-re nyert, és abból lőttem 2 gólt, a többit Kutnyik. :D Jó volt. Aztán itt van a nyakunkon a félév. Nem mondom, hogy valami fényes lesz az eredményem, de azért tűrhető. Majd megpróbálok évvégére javítani, bár most már közeledik az érettségi időpontja is. Nem azt mondom, hogy nem parázok tőle, de nem is igazán félek. Majd talán  akkor. Már "csak" 4 tantárgyból kell teljesítenem, az meg csak fog menni! Persze majd tanulni, meg készülni fogok rá rendesen. Így a negyedik év végé előtt fontos dolognak számít még a továbbtanulás is. Úgy voltam vele, hogy maradok még a sulinkba, hogy megkapjam még a szakmát is, és utána tovább. Mert ugye reklámügyintézős - rendezvényszervezős - számítógépzsenis - cikkíró szeretnék lenni. Én pedig úgy tudtam, hogy a reklámügyintézőt lehet tanulni a sulinkban, közben kiderült, hogy csak vendéglátóst lehet, meg sima ilyen kereskedelem - marketing izét, én meg nem ilyennel akarok foglalkozni. Olyat meg nem fogok tanulni ami nem érdekel, és nem szeretem. Kezdtem utánanézni a suliknak. A rendezvényszervezést csak főiskolán illetve egyetemen lehet tanulni, a reklámügyintézőst pedig mint okj-s képzés. A rendezvényszervezés a turizmus és vendéglátás egyik szakága, és e szerint kerestem sulikat. Persze közben kérdeztem tavaly felvételizőket, hogy mennyi pontjuk volt és az miből jött össze. Aztán rájöttem, hogy nekem hozzájuk képest hihetetlenül kevés pontom lesz, valszeg. Így a pesti turizmusos alapból kiesett, a többi vidéki főiskolára akkor van esélyem esetleg, ha jól sikerül az érettségim, valamint ha gyorsan leteszek egy nyelvvizsgát. Ami szak még tetszett az a kommunikáció és médiatudomány, de hát azis tök magas ponthatáron kezdődik... úgyhogy arról le is mondtam. Olyat meg nem fogok tanulni, csinálni, ami nem tetszik, vagy nem szeretem, mert akkor nem érezném jól magam. Bobi mondta, hogy csináljak nyelvvizsgát, és mutatott egy jó vizsgáztatós céget. 60 %-ot kell teljesíteni mind írásbeliből, mind szóbeliből. Viszont az én 3,5 év aktív angol tanulásom nem valami sok. Az utolsó vizsga az május 30-án lesz, addig még van durván négy és fél hónap. Anyuéknak mondtam mi a helyzet, hogy kellene tanárt fogadni, aztán mondták jólvan, keressek valakit. Úgyhogy most erősen gondolkozom, hogy kit lehetne "alkalmazni". Suliról nagyjából ennyi, egyébként elvagyok, élek, meg minden. 

Itt beköszöntött az igazi tél, minden reggel ilyen -18 és -20 közötti hőmérséklet van. Nem véletlenül mondják a TV-be is, hogy Nógrád megyébe van a leghidegebb. Reggel a Juventust szoktam hallgatni, és mindig mondják, hogy Pesten hány fok van. Így volt egyik nap is, mikor megemlítették, hogy -9. Anyum meg kiakadt, hogy a pestiek szét vannak fagyva, ha már -5 foknál hidegebb van. :D Ezért betelefonált nekik, hogy nálunk mennyi van. :D Be is mondták. Végülis már hozzá vagyok szokva az ekkora méretű hideghez, jól felöltözök mindig, sapka, sál, kesztyű, úgyhogy csak az orrom szokott fázni. Egyébként meg "tök vicces" mikor reggel jönnek osztálytársaim, és szét vannak fagyva a náluk lévő -10 fok miatt.

Holnap pedig különleges nap lesz. Mivel nagyon szeretem az én drága barátaimat!, akik a suliban vannak (na jó, a többieket is), ezért csináltam nekik sütit, és holnap elviszem nekik. ^^ Remélem örülni fognak! Holnap megváltozik egy icipicit az életem, de én ettől független ugyanaz a félénk, gyermeklelkű, vidám lány leszek, azt hiszem. :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: jövő tél kérdések


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr89871785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása