hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.01.08. 22:00 hajnalicsillag

könnyes pillanatok

Megbántottak. Megsértődve elkiáltottam magam, majd elvonultam. Nem is emlékszem mikor sírtam utoljára. Talán jobb is, lehet, hogy megint fájna. Már kezdtem felnőni, de most ismét. Miközben a fájdalom a szívembe hatolt, könnycseppek csordultak le az arcomon, s azt kérdeztem magamban: miért? Nem, nem ezt akartam, de egyszer miért nem lehet nekem igazam?! Itt ülök sírós szemmel, megsértve, teli vággyal, hogy most azért is megmutatom. Kitörök az érzékeny burokból, amely körülvesz, és tovább élek. Csak most, ma még nem. Ebben a pillanatban képtelen lennék rá. Eszembe jutnak a régi bántások, amiket szavakkal kaptam. Ilyenkor mégrosszabb. De nem, nem sírok tovább, már felnövök lassan.

Szólj hozzá!

Címkék: érzések szomorúság


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr32866351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása