hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2008.11.23. 20:40 hajnalicsillag

megérkezett a tél

Az egyik kedvenc évszakom a tél, mert akkor olyan szép a táj meg minden. Főleg ha esik a hó és minden fehér. Amikor nagy pelyhekben hullik és mikor rádesik, akkor egy pillanatig látod kirajzolódni az ismert hópihe formát, majd hirtelen elolvad. Már az elmúlt napokban egyre hidegebb volt, aztán mondták az időjárásjelentésben is, hogy jön a hó. Már vártam. Minden nap a felhőket lestem és osztálytársaimnak mondogattam, hogy ma esni fog. Aztán nem esett, aznap se, másnap se. :D Viszont tegnap délután hozzánk is megérkezett az első hópihe szállítmány. ^^ Egyből meg is maradt, mert hideg volt, aztán éjjel is szakadt még és reggel mire felébredtem már tök nagy hó volt és fehérített minden. Szép volt. :) Aztán délután tanulás után felöltöztem (mert még mindig beteg vagyok kicsit :S) és kimentem, hogy építek hóembert. Nem sokkal később rájöttem, hogy nem igazán tapad össze a hó, ezért csak egy mini változatot tudtam összehozni. Aztán hirtelen jött a hideg szél, hó, hófuvás lett belőle, úgyhogy sietnem kellett. Végülis ez lett belőle:

Tudom, tudom lehetett volna szebb is, de szerintem olyan aranyos. :D Igaz, már sötétben fényképeztem és így nem látszik a füle meg a fején a két antenna. Nem tudom mire szolgál, csak úgy odaraktam. Remélem holnapig megmarad ez a mini hócsoda. :)

3 komment

Címkék: tél vidám


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr35784828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cooolstuff (törölt) 2008.11.27. 00:22:12

Na igen, én voltam. Mikor lesz új poszt? *_* Így muszáj lesz végigkommentálnom az összes blogot.:D

hajnalicsillag · http://hajnalcsillag.blog.hu/ 2008.11.27. 14:41:10

új bejegyzés ma lesz téma: szalagavató. :D
süti beállítások módosítása