hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2008.11.13. 21:32 hajnalicsillag

újra bábozás

Máma ismét elkezdődtek a karácsonyi bábpróbák. Vagyis ma volt az első. Örömmel mondtam igent az unokatesómnak, mikor megkérdezte, hogy lenne-e hozzá kedvem, időm. Szeretek bábozni, szeretem a kiscsillagokat, és az egészet, amit képviselünk ezzel. :) Az idei karácsonyi darabnak elég sok szereplője van, én konkrétan Marcival, az angyallal, meg talán az egyik pásztorral leszek.Photobucket

Van benne egy nagyon szép csillag is, de a gyors váltás miatt azt nem tudom csinálni. Szerintem nagyon aranyos, nekem tetszik ^^. Elvileg majd két napra megyek, már nagyon várom. :) A következő próba pedig hétfőn lesz.

Nos, ma van november tizenharmadika. Igen. Azt hittem különleges lesz ez a nap, mégsem volt. Próbáltam vidámabb lenni, mint máskor, de nem sikerült. A barátaim 80  %-a megint elfelejtett. Igen, ez az évek során már alap lett. Nekem hiányzik az apró figyelmesség, hogy tudjam, hogy érdeklek valakit, vagy gondol rám valaki. De a sok év alatt lassan már megtanulom hogy kell egy ilyen helyzetet is "vidáman" túlélni. Hát rosszul esik nah... szomorú vagyok. Ezen az állapoton még a sok csoki sem segített, amit ma megettem. Pedig nem sűrűn eszek csokit. De ma úgy gondoltam, ha már kaptam is, meg elvileg boldogsághormont termel, akkor miért ne. Hát nem lettem ettől se boldogabb. Na mindegy, ismét eltelt egy év, ismét sokan elfelejtettek, ismét túlélem. Majd csak lesz valami.

 

Szólj hozzá!

Címkék: bábozás


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr57767868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása